W dniach 27-29 września klasa 7a przebywała na wyjeździe integracyjnym w schronisku „Pod Durbaszką” w Pieninach.

Codziennie wychodziliśmy w góry. Zaczęliśmy w środę od długiego spaceru przepięknym szlakiem grzbietowym na granicy polsko-słowackiej, potem była wymagająca, czwartkowa wycieczka z przełęczy Osice na Trzy Korony, z zejściem do Sromowców,  i na koniec, w piątek, zejście przez wąwóz Homole. Należy dodać, że schronisko pod Durbaszką leży na wysokości 850 m. n.p.m. i niemożliwy jest dojazd do niego autokarem. Stąd do naszych wędrówek trzeba dodać dwukrotnie pokonaną drogę z Jaworek na Durbaszkę i raz w odwrotnym kierunku.

Ze szlaków podziwialiśmy cudowne widoki na powoli nabierające jesiennych barw szczyty Pienin, Gorców i Beskidów, tym piękniejsze, że pogodę mieliśmy jak marzenie.

Wyjazd nie ograniczył się tylko do atrakcji turystycznych. Dziewczyny przygotowały i przeprowadziły świetną grę z okazji Dnia Chłopaka, spędziliśmy wieczór przy ognisku, graliśmy w gry zespołowe, zajęliśmy się sprawami klasowymi, a nade wszystko rozmawialiśmy, aby lepiej się poznać i zintegrować.