Dnia 20 września wyjechaliśmy na wspólną wycieczkę klas pierwszych. W drodze do ośrodka odwiedziliśmy Dolinę Kościeliską. Jeden długi postój mieliśmy obok schroniska na Hali Ornak. Następnie podczas powrotu do autokarów widzieliśmy owce. Przyjechaliśmy do naszego ośrodka o nazwie „Pensjonat Zbójnicówka”. Zjedliśmy obiad, a następnie rozeszliśmy się do pokoi, aby się rozpakować. Gdy minęło około pół godziny dostaliśmy zadanie, by napisać zasady obowiązujące w idealnej klasie. Następnie spotkaliśmy się omawiając nasze regulaminy. Wieczorem było ognisko, gdzie mogliśmy podzielić się naszymi wrażeniami. Kolejnego dnia rankiem pojechaliśmy na Gęsią Szyję. Przez złą pogodę nie wszyscy dotarliśmy na sam szczyt. Niektórzy pozostali na Rusinowej Polanie. Podczas drogi na szczyt owce „zrobiły” nam mały postój schodząc z góry :). W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się obok Sanktuarium Matki Bożej Jaworzyńskiej. Potem czekał nas powrót do Krakowa. Wycieczka była ciekawa i pozwoliła nam się lepiej poznać.